ممکن است قصد خرید و نصب و راه اندازی یک برج خنک کننده را داشته باشید.در اینجا نکاتی جهت راهنمایی بازدیدکنندگان محترم سایت گنجانده میشود تا بهترین انتخاب و بیشترین رضایت را از خرید برج خنک کننده  داشته باشند.

همانطور که می دانید برج های خنک کننده در انواع مختلفی تولید و ساخته می شوند.ممکن است بدلیل وجود مدلهای متنوعی از برج خنک کننده،انتخاب آن کمی سخت و با تردید همراه شود.

در لیست سایت های ارائه کننده خدمات برج خنک کننده مانند تعمیر برج خنک کننده و یا طراحی و تولید و فروش و …  مشاهده شده است که  بدون داشتن  اطلاعات فنی لازم اقدام به راهنمایی  و کارشناسی  می کنند.

در  موارد بسیاری ،مشاهده شده که جهت پایین آوردن قیمت پیشنهادی به خریدار، تناژ مناسب جهت داده های اعلام شده از طرف خریدار،پایینتر از حد مطلوب اعلام میشود و در نتیجه قیمت پیشنهادی جهت پروژه،ارزانتر به نظر میاید! بنابر این خریدار با رضایت خاطر اولیه اقدام به خرید میکند،لیکن پس از راه اندازی برج خنک کننده ، کمبود ظرفیت به وضوح مشاهده میشود.

جهت خرید و نصب این برج خنک کننده هزینه های زیادی صورت گرفته و مهم ترین هزینه زمانی است که از او گرفته شده است و  راهی جز تعویض برج خنک کننده،و صرف هزینه مجدد نیست و مشتری که انتخاب مناسب خود را فدای قیمت برج خنک کننده کرده ،مجددا به مرحله انتخاب فروشنده بازمیگردد.

عکس این انتخاب نیز ممکن است اتفاق افتد. یعنی ممکن است  برج خنک کننده ای که به مشتری توصیه شود قیمت و ظرفیت بالاتری نسبت به نیاز واقعی او داشته باشد و در اینجا مشتری قیمت و مصرف انرژی بیشتری را نسبت به نیاز واقعی خود متحمل شده باشد.

برای اینکه یک برج خنک کننده  کارایی لازم را داشته باشد حتما باید از مهندسین و متخصصین در این حوزه کمک بگیرید.مشاوره ما به شما رایگان است و می توانید جهت مشاوره رایگان همین حالا با سار آفرین تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید